Ikona - Usługi
Usługi

Usługi wsparcia dla Systemów ERP

Usługi wsparcia dla Systemów ERP

Kompetencje, doświadczenie oraz zaangażowanie i podejście do Klienta, wpływają na decyzję o wyborze partnera odpowiedzialnego za wdrożenie i późniejszą opiekę nad rozwiązaniem informatycznym.

Jesteśmy prekursorem usług wsparcia dla Microsoft Dynamics AX na rynku polskim. Jako pierwsi stworzyliśmy Dział Wsparcia Technicznego i opracowaliśmy autorską platformę Meetpoint® do współpracy z Klientami.

Świadczymy usługi wsparcia dedykowane zarówno dla Klientów, dla których przeprowadziliśmy wdrożenie, jak i dla tych, którzy po zakończeniu współpracy z innymi partnerami wdrożeniowymi, poszukują firmy zapewniającej specjalistyczną opiekę nad wdrożonym Systemem ERP.

Główne zadania Działu Wsparcia:

  • Monitorowanie systemu Klienta,
  • Pomoc w bieżącej pracy,
  • Opracowywanie dodatkowych funkcjonalności i rozwój systemu,
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
  • Organizacja szkoleń dla końcowych lub kluczowych użytkowników,
  • Doradztwo w zakresie doboru specjalistycznych rozwiązań.

Korzyści

Chcąc zapewnić najbardziej optymalny zakres naszych usług za każdym razem indywidualnie dla każdego Klienta dostosowujemy docelowy zakres usług. Rozszerzamy ofertę o produkty, których oczekują nasi Klienci, podejmujemy działania przekraczające zakres obowiązujących nas umów, a także stosujemy elastyczne sposoby rozliczeń. Staramy się być zaufanym partnerem biznesowym. Wśród naszych Klientów są zarówno firmy komercyjne jak i instytucje publiczne. Wspieramy uczelnie wyższe, instytuty, firmy produkcyjne, handlowe, usługowe, holdingi deweloperskie i wiele innych.

Najważniejsze korzyści:

  • Dostęp do najnowszej wiedzy dot. systemów i technologii IT, oferowanych zarówno przez globalnych jak i lokalnych producentów,
  • Możliwość skorzystania z rozwiązań wypracowanych przez nas lub naszych partnerów na przestrzeni ostatnich lat,
  • Dedykowany zespół specjalistów, tworzony w momencie podpisania Umowy,
  • Dostęp do Hot Line, które pełni rolę centrum kompetencyjnego udzielającego specjalistycznej konsultacji technicznej i przeprowadza wstępną, zdalną diagnozę problemu,
  • Dostęp do internetowego systemu obsługi zgłoszeń Meet Point,
  • Możliwość wsparcia 24/7,
  • Dostęp do wysoko wykwalifikowanych specjalistów w zakresie zaawansowanych technologii bez konieczności ich zatrudniania,
  • Scedowanie odpowiedzialności za prawidłowe działanie systemu oraz ciągłość działania aplikacji Klienta na Arcus Systemy Informatyczne,
  • Niższe koszty stałe - płatności rozłożone w czasie z gwarancją utrzymania kosztów na stałym poziomie,
  • Wykonywanie integracji z systemami specjalistycznymi,
  • Możliwość zakupu dodatkowych licencji, dodatków Service Pack oraz poprawek, uaktualnienia wersji i aktualizacji produktów, dostęp do bazy wiedzy i szkoleń on-line (w przypadku wykupienia abonamentu na nowe wersje).

W przypadku zainteresowania usługami wsparcia prosimy o kontakt:

Justyna Strześniewska
justyna.strzesniewska|arcussi.pl| |justyna.strzesniewska|arcussi.pl
tel.  +48 81 452 16 00
GSM +48 500 207 160