Arcus Contact Center dla Skype for Business i Lync

We współczesnym świecie Klienci oczekują uzyskania niezbędnych informacji już przy pierwszym kontakcie z firmą.
Aplikacja Arcus Contact Center we współpracy z Microsoft Skype for Business lub Lync oraz wybranymi aplikacjami CRM zapewni wsparcie narzędziowe dla Biura Obsługi Klienta oraz sprawną komunikację w organizacji.

Najważniejsze cechy i funkcjonalności rozwiązania:

  • Różnorodne formy komunikacji – połączenia głosowe, realizowane również przy pomoc komunikatora Skype, sesje chat,
  • Automatyczne kierowanie procesem komunikacji (ACD),
  • Precyzyjne określenie tematu interakcji,
  • Rejestracja rozmów – nagrywanie połączeń audio oraz sesji chat,
  • Interfejsy Agenta oraz Supervisora,
  • Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami, na przykład CRM (CTI),
  • Chat wprost ze strony www,
  • Kierowanie połączeń między różnymi lokalizacjami.