Microsoft Dynamics 365 Customer Service

  • Zapewniaj szybkie świadczenie spersonalizowanych usług

Zapewniaj klientom znakomitą obsługę we wszystkich kanałach i na dowolnych urządzeniach, aby nie tylko spełnić, ale przekroczyć ich oczekiwania.

  • Wyciągaj wnioski z każdej interakcji

Nieustannie wprowadzaj usprawnienia, obniżając jednocześnie koszty dzięki wykorzystaniu danych i analiz w celu zmiany sposobu świadczenia usług.

  • Wprowadzaj innowacje na podstawie analiz uzyskanych dzięki sztucznej inteligencji

Twórz wirtualnych agentów, dostarczaj kadrze kierowniczej przydatne analizy i kieruj agentami tak, aby osiągali właściwe wyniki.

 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji zachęcamy do wypełnienia formularza lub o kontakt:

Katarzyna Kozłowska-Plewka

katarzyna.kozlowska|arcussi.pl| |katarzyna.kozlowska|arcussi.pl

GSM +48 502 190 946

Małgorzata Leśnik-Król

malgorzata.lesnik|arcussi.pl| |malgorzata.lesnik|arcussi.pl

GSM +48 507 025 233

 

Microsoft Dynamics 365 Customer Service