Microsoft Dynamics 365 for Field Service

  • Zdalnie wykrywaj i rozwiązuj problemy z usługą

Zapobieganie zgłoszeniom serwisowym za pomocą zdalnego wykrywania i rozwiązywania problemów przy użyciu Internetu rzeczy (IoT).

  • Przekształć operacje serwisowe w terenie

Popraw wskaźnik napraw wykonanych prawidłowo za pierwszym razem dzięki nagłownemu urządzeniu do połączeń wideo, które umożliwia technikom udostępnianie tego, co widzą, zdalnym ekspertom, i natychmiastowe uzyskiwanie pomocy.

  • Optymalizuj swoje zasoby

Zwiększ produktywność i rentowność, umieszczając więcej terminów w ciągu dnia dzięki zoptymalizowanym trasom i przydziałom zadań oraz zapewnieniu technikom pełnych danych o kliencie i zadaniu dostępnych na urządzeniach mobilnych nawet w trybie offline.

  • Zapewniaj klientom więcej, niż oczekują

Zapewnij klientom portale samoobsługowe, proaktywne aktualizacje i możliwość śledzenia technika na bieżąco, aby zachęcić ich do współpracy i dostarczać aktualne informacje.

 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji zachęcamy do wypełnienia formularza lub o kontakt:

Katarzyna Kozłowska-Plewka

katarzyna.kozlowska|arcussi.pl| |katarzyna.kozlowska|arcussi.pl

GSM +48 502 190 946

Małgorzata Leśnik-Król

malgorzata.lesnik|arcussi.pl| |malgorzata.lesnik|arcussi.pl

GSM +48 507 025 233

 

Microsoft Dynamics 365 for Field Service