Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.- wdrożenie ERP Microsoft Dynamics AX 2012 R3

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. świadczy usługi serwisowe urządzeń telekomunikacyjnych, gwarancyjny i pogwarancyjny serwis naprawczy urządzeń telekomunikacyjnych, tabletów, aparatów fotograficznych, usługi logistyczne, odnawianie i modyfikacje urządzeń telekomunikacyjnych na zlecenie producentów i operatorów telefonii komórkowej. Dodatkowo Spółka prowadzi także sprzedaż hurtową i detaliczną telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, akcesoriów, modemów, notebooków i innych artykułów elektronicznych.

Zintegrowany system informatyczny umożliwił Klientowi maksymalne  zautomatyzowanie prowadzenia działalności usługowej, gromadzenia, przechowywania i przetwarzania danych, zapewniając bezpieczeństwo oraz umożliwiając dalszy rozwój firmy.

Charakterystyka projektu:

  • Zakres wdrożenia: Finanse, Logistyka, Sprzedaż, Kadry i Płace
  • Unikalny moduł serwisowy
  • Ok. 150 użytkowników systemu ERP
  • Całkowita wartość wynagrodzenia: 1,4 mln zł netto
  • Czas trwania projektu: 13.07.2015 – 02.05.2017